Mbështetje për Shoqërinë Civile
Mbështetje për Shoqërinë Civile
Simboli Helix përcjell idenë e Qëndrueshmërisë si aftësi për të përballuar, përshtatur dhe rritur. Është në të gjithë ne dhe mund të mësohet dhe zhvillohet tek kushdo, si vetë natyra. Ne mund të gjurmojmë spiralen në çdo organizëm të gjallë, natyrën dhe mjedisin përreth.

Qëndrueshmëria përfshin të panjohurën dhe mirëpret fleksibilitetin, përshtatjen dhe inovacionin. Është aftësia për t’iu përgjigjur dhe përshtatur ndryshimeve të rëndësishme, e cila është bërë thelbësore në ditët e sotme. OSHC-të në zhvillimin e qëndrueshmërisë së komunitetit dhe shoqërisë kanë një përparësi në përshtatjen me realitetet e reja dhe kapjen e mundësive të reja.

Angazhimi dhe pjesëmarrja civile janë elemente të rëndësishme të qytetarisë aktive dhe kusht themelor për një shoqëri inovative dhe demokratike. Për të mundësuar këtë, BE-ja do të mbështesë shoqërinë civile përmes Mekanizmit për Qëndrueshmëri Civile në Republikën e Maqedonisë së Veriut

Simboli Helix përcjell idenë e Qëndrueshmërisë si aftësi për të përballuar, përshtatur dhe rritur. Është në të gjithë ne dhe mund të mësohet dhe zhvillohet tek kushdo, si vetë natyra. Ne mund të gjurmojmë spiralen në çdo organizëm të gjallë, natyrën dhe mjedisin përreth.

Qëndrueshmëria përfshin të panjohurën dhe mirëpret fleksibilitetin, përshtatjen dhe inovacionin. Është aftësia për t’iu përgjigjur dhe përshtatur ndryshimeve të rëndësishme, e cila është bërë thelbësore në ditët e sotme. OSHC-të në zhvillimin e qëndrueshmërisë së komunitetit dhe shoqërisë kanë një përparësi në përshtatjen me realitetet e reja dhe kapjen e mundësive të reja.

Angazhimi dhe pjesëmarrja civile janë elemente të rëndësishme të qytetarisë aktive dhe kusht themelor për një shoqëri inovative dhe demokratike. Për të mundësuar këtë, BE-ja do të mbështesë shoqërinë civile përmes Mekanizmit për Qëndrueshmëri Civile në Republikën e Maqedonisë së Veriut

Mekanizmi i Qëndrueshmërisë Civile të BE-së (CRM) është një program mbështetës në natyrë për organizatat e shoqërisë civile i lansuar në kuadër të projektit të financuar nga BE: Asistenca Teknike për përmirësimin e mjedisit mundësues për Organizatat e Shoqërisë Civile në Republikën e Maqedonisë së Veriut.

Objektivi kryesor i këtij Programi është kontributi drejt zgjerimit të hapësirës dhe kapaciteteve të shoqërisë civile për trajtimin efikas të prioriteteve kryesore të reformave në komunitetet e tyre, të nevojshme për demokratizimin e mëtejshëm të shoqërisë. Nëpërmjet kësaj mbështetje, OShC-të duhet të krijojnë lidhje më të forta me qytetarët duke i angazhuar ata në vendimmarrje dhe politikëbërje me autoritetet publike, dhe në sigurimin e respektimit të sundimit të ligjit dhe qeverisjes së mirë, të drejtave themelore dhe standardeve ndërkombëtare, ekonomisë sociale dhe më të gjelbër dhe aktiviteteve të tjera të rëndësishme për interesat e qytetarëve dhe përmirësimin e kushteve të tyre të jetesës.

Për më tepër, shpërthimi i pandemisë së COVID-19 dhe ndikimi i saj negativ në sferat ekonomike dhe sociale rriti cenueshmërinë ekzistuese të shoqërisë.  Në këtë kontekst, Mekanizmi QC është i rëndësishëm për zgjerimin e partneriteteve të BE-së me organizatat bazë të shoqërisë civile në Maqedoninë e Veriut në forcimin e mëtejshëm të komuniteteve lokale për ruajtjen e kohezionit social dhe dialogun e politikave për formimin e rimëkëmbjes socio-ekonomike drejt një shoqërie më të barabartë, më të përgjegjshme gjinore dhe miqësore ndaj mjedisit.

Në këtë aspekt, mekanizmi QC do të shërbejë për t’u mundësuar organizatave të shoqërisë civile bazë të ndërmarrin veprime efikase dhe efektive për t’iu përgjigjur menjëherë nevojave reale në komunitetet e tyre dhe për të forcuar qëndrueshmërinë e qytetarëve gjatë ndryshimeve të shpeshta sociale, por edhe duke informuar qytetarët, objektivisht dhe në kohë, mbi procesin e anëtarësimit në BE dhe reformat sektoriale përkatëse në vend dhe ndikimin e tyre real në jetën e përditshme të qytetarëve.

Përkrahja është e hapur për organizatat e shoqërisë civile të regjistruara në përputhje me Ligjin për shoqata dhe fondacione të Republikës së Maqedonisë së Veriut, me qarkullim të fundit vjetor deri në EUR 50,000.

Çdo veprim që do të mbështetet nën Mekanizmin e Qëndrueshmërisë Civile duhet të jetë i bazuar në të drejtat dhe për përfitim publik. Veprimet e bazuara në të drejtat zbatohen sipas “qasjes së bazuar në të drejtat”, duke vendosur vlerat, standardet dhe normat universale të të drejtave të njeriut në qendër të veprimit. Kjo qasje përfshin të drejtat themelore, të njeriut, të drejtat ekonomike, sociale dhe kulturore, duke përfshirë kafshët dhe të drejtat mjedisore. Veprimtaria me përfitim publik është një veprimtari që është shoqërisht e dobishme. Neni 74 i Ligjit për Shoqatat dhe Fondacionet rendit veprimet/veprimtaritë me përfitim publik.

Veprimi i propozuar duhet të adresojë qartë të paktën një nga pesë objektivat/shortet e renditura më poshtë në mënyrë që një aplikues të konsiderohet i përshtatshëm. Megjithëse veprimi i propozuar mund të trajtojë çështje nga më shumë se një objektiv, ai duhet t’i përkasë qartë njërit prej objektivave/shortit të mëposhtëm.

Objektivi 1/Shorti 1: Të mundësojë OSHC-të të krijojnë dhe zbatojnë legjislacionin dhe politikat, si dhe të forcojnë rolin e avokuesit dhe vëzhguesit.

Objektivi 2/Shorti 2: Të përmirësojë OSHC- të për të rritur rrjetëzimin sektorial, dialogun dhe bashkëpunimin me institucionet publike (qendrore dhe lokale) dhe komunitetin e biznesit.

Objektivi 3/Shorti 3: Të mbështesë OSHC-të në promovimin dhe avancimin e demokracisë dhe të drejtave të njeriut përmes veprimeve të bazuara në të drejtat.

Objektivi 4/Shorti 4: Të përmirësojë dukshmërinë e punës së OSHC-ve dhe forcimin e komunikimit me anëtarësi të tyre dhe palët e interesuara sektoriale.

Objektivi 5/Shorti 5: Të inkurajojë rrjetëzimin dhe shkëmbimin e praktikave të mira ndërmjet OSHC-ve, në vend dhe me OSHC-të me bazë IPA/BE (krijimi i nismave dhe platformave qytetare dhe/ose pjesëmarrja në organizatat ombrellë evropiane për bashkëpunim strukturor).

Vendndodhja
Veprimet duhet të zhvillohen në Republikën e Maqedonisë së Veriut.

Në Udhëzimet për aplikantët do të gjeni një listë treguese të aktiviteteve (e cila nuk është shteruese), si dhe detaje rreth kostove të pranueshme për veprimin.
Për më shumë informacion klikoni KËTU.

Shuma e përgjithshme treguese e vënë në dispozicion në kuadër të kësaj thirrje është 900,000 EUR.

Gjatë raundit të parë të aplikimit, do të jepet mbështetje deri në 600,000 EUR.

Madhësia e mbështetjes në natyrë

Çdo mbështetje e kërkuar në këtë thirrje mund të jetë e barabartë ose më e ulët se 20,000 EUR.

Të gjitha kostot e pranueshme për aktivitetet në kuadër të aplikacioneve të zgjedhura do të mbulohen 100%.

Kohëzgjatja minimale e veprimit: 3 (tre) muaj.

Kohëzgjatja maksimale e veprimit: deri më 31 gusht 2023.

Për të aplikuar për këtë thirrje për mbështetje në natyrë, aplikantët duhet të plotësojnë formularin e aplikimit duke përfshirë buxhetin me justifikimin e buxhetit. Ju duhet të aplikoni në gjuhën angleze.

Formulari i aplikimit duhet të dorëzohet online pas plotësimit të formularit të përgjithshëm online. Pas dorëzimit të formularit të aplikimit online, ju do të merrni një konfirmim automatik të pranimit.

Ju lutemi të keni parasysh se formularët e aplikimit të pa plotësuar mund të refuzohen. Aplikantët këshillohen të verifikojnë që formulari i tyre i aplikimit është plotësuar duke përdorur listën e kontrollit për formularët e aplikimit.

Ju këshillojmë fuqimisht të kontrolloni dokumentet dhe procedurat e zbatimit përpara se të kërkoni mbështetje në mënyrë që të informoheni siç duhet për kërkesat e aplikimit.

Afati i fundit për aplikim për këtë thirrje për mbështetje në natyrë është:

  • 15 nëntor 2022 në orën 17:00 (ora lokale) 

UDHËZIME PËR APLIKANTËT (shkarko këtu)

DOKUMENTET QË DUHEN PLOTËSUAR
Aneksi A: Formulari i aplikimit (shkarko këtu)
– A.1 – Plani tregues i veprimit për zbatimin e planit të veprimit
– А.2 – Fushat tematike
– A.3 – Lista e kontrolleve
Aneksi B: Buxheti (shkarko këtu)

DOKUMENTET PËR INFORMIM
Aneksi C: Udhëzimet e zbatimit (shkarko këtu)
Aneksi D: Rrjeti i vlererësimit (shkarko këtu)

APLIKO КËТU

Aplikimet do të shqyrtohen dhe vlerësohen nga autoriteti kontraktues me ndihmën e vlerësuesve. Të gjitha aplikimet do të vlerësohen sipas hapave dhe kritereve të mëposhtme:

  • Nëse shqyrtimi i aplikimit zbulon se veprimi i propozuar nuk përmbush kriteret e përshtatshmërisë të deklaruara në rrjetin e vlerësimit, aplikimi do të refuzohet mbi këtë bazë të vetme.
  • Bazuar në kriteret e pajtueshmërisë nga rrjeti i vlerësimit, veprimi do të vlerësohet si i rekomanduar për mbështetje ose jo.

Verifikimi i përshtatshmërisë do të kryhet në bazë të dokumenteve mbështetëse të kërkuara nga autoriteti kontraktues. Ai do të kryhet në mënyrë të paracaktuar vetëm për aplikimet që janë zgjedhur përkohësisht sipas rezultatit të tyre dhe brenda buxhetit në dispozicion për këtë thirrje për mbështetje në natyrë. Do të kërkohen dokumentet mbështetëse në kopje, si më poshtë:

  • Statuti ose statuti i aplikantit;
  • Statusi aktual i aplikantit i lëshuar nga Regjistri Qendror i Republikës së Maqedonisë së Veriut;
  • Llogaritë përfundimtare për vitin e kaluar të aplikantit.

Në rast se kërkuesi potencial nuk rekomandohet për mbështetje, do të jepen rekomandime për përmirësimin e formularit të aplikimit për aplikantin e pasuksesshëm, i cili mund të zgjedhë të përmirësojë dhe të ridërgojë formularin e aplikimit në raundin e dytë të aplikimit.

Ekipi i CRM-së organizon një seri ditësh informative për të ofruar udhëzime për plotësimin e kërkesës për mbështetje dhe për t’iu përgjigjur pyetjeve. Na ndiqni në Facebook për t’u informuar rreth Info-ditës së ardhshme dhe për të regjistruar pjesëmarrjen tuaj.

Për më shumë informacion, ju lutemi kontaktoni ekipin e CRM në +389 (0) 76 202 739,
nga ora 10:00 deri në 15:00 (e hënë – e premte).

Ekipi i CRM-së është i përkushtuar t’ju përgjigjet menjëherë..

    Mbështetje e përshtatur për ngritjen e kapaciteteve do t’u ofrohet organizatave lokale. Bazuar në nevojat e ngritjes së kapaciteteve të identifikuara gjatë zbatimit të Mekanizmit të Qëndrueshmërisë Civile, do të zhvillohet një plan trajnimi për OSHC-të, duke përfshirë, por pa u kufizuar në:

    Ju ftojmë të lexoni plotësisht dokumentet CRM përpara se të përgatisni kërkesën tuaj për mbështetje. Nëse keni pyetje, mund të shkruani në Help Desk në: crm-helpdesk@eu4cr.mk

    Të gjitha pyetjet me përgjigje do të publikohen nën Pyetjet më të shpeshta.

    1. Mekanizmi i Qëndrueshmërisë Civile mbështet veprimet e bazuara në të drejtat, çfarë do të thotë qasja e bazuar në të drejtat?
    Qasja e bazuar në të drejtat kërkon vëmendjen e institucioneve, grupeve ose individëve që kanë përgjegjësi ose detyrë në një botë ideale për të ofruar shërbimet, për të mbrojtur të drejtat ose për të marrë masat që ju synoni të mbuloni në veprimin tuaj. Këta të ashtuquajtur bartës të detyrës mund të jenë organet lokale, ministritë, parlamentarët, universitetet, OSHC-të, sektori privat, organizatat profesionale, organizatat ndërkombëtare, drejtuesit e komunitetit, etj.

    Qasja e bazuar në të drejtat zhvillon kapacitetin e bartësve të detyrës për të përmbushur detyrimet e tyre dhe inkurajon mbajtësit e të drejtave që të kërkojnë të drejtat e tyre. Për çdo veprim, bartës të ndryshëm detyrash mund të kenë role dhe përgjegjësi të ndryshme. Nëse këta aktorë nuk po përmbushin përgjegjësitë apo detyrat e tyre dhe nëse nuk bëni asgjë për ta ndryshuar këtë me veprimin tuaj, do të thotë se gjërat vazhdojnë të jenë njësoj dhe do t’ju duhet pafundësisht të vazhdoni të mblidhni fonde për plotësimin e boshllëqeve të mbetura nga bartësit e detyrave. Pra, mund të thuhet se qasja e bazuar në të drejtat synon edhe qëndrueshmërinë e veprimeve dhe rezultateve.

    Për të zhvilluar më mirë veprime të bazuara në të drejtat, mund të ndiqni këto hapa:

    1. Mendoni se jetoni në një botë ideale, cilat institucione, grupe apo individë do të përmbushin aktivitetet/shërbimet/masat që do të zbatoni në veprimin tuaj?
    2. Mendoni për rolet dhe detyrat e tyre. Çfarë po bëjnë ata? Çfarë duhet të bëjnë/sigurojnë në mënyrë ideale?
    3. Mendoni se cilat role dhe detyra po kryhen ose kryehen dobët dhe cilat nuk po kryhen nga bartësit përkatës që keni identifikuar?
    4. Tani përqendrohuni në veprimin tuaj dhe në rezultatet/përfundimet që dëshironi të arrini në veprimin që po projektoni. Ju mund të konsideroni të bashkëpunoni me përgjegjësit përkatës për detyrat që ata po kryejnë për ta bërë veprimin tuaj më të fortë. Për detyrat që keni identifikuar si të kryera dobët, mund të konsideroni ndërtimin e kapaciteteve të bartësve përkatës të detyrës për të siguruar performancën e duhur. Dhe për ata që nuk trajtohen fare, ju mund të konsideroni ose të avokoni ndaj bartësve përkatës të detyrave dhe t’u kujtoni atyre rolet dhe përgjegjësitë e tyre dhe/ose të bashkëpunoni me ta në ndërtimin e kapaciteteve të tyre për të marrë përgjegjësi.
    5. Pasi të vendosni për qasjen e mësipërme, tani mund të filloni të mendoni dhe planifikoni për aktivitetet specifike që duhet të zbatoni brenda strategjisë suaj. Për shembull, nëse do të ndërtoni kapacitete, atëherë me shumë mundësi do t’ju duhet të kryeni seminare, trajnime, vizita studimore, kërkime dhe raporte. Nëse është avokim, atëherë me shumë mundësi do të përdorni kërkime, fushata të mediave sociale, lobim direkt me përgjegjësit, peticione, bashkëpunim me OSHC-të tjera që punojnë në të njëjtën fushë për të rritur efektin dhe ndikimin e fushatës suaj të avokimit, etj. Këto janë vetëm shembuj dhe llojet e aktiviteteve që do t’ju duhet të zgjidhni do të lidhen shumë me karakterin dhe qasjen e bartësve të detyrës.
    6. Tani që i dini të gjitha detajet, mund të shtoni bartësit e detyrave që keni identifikuar, detyrat dhe përgjegjësitë që dëshironi t’i shihni duke përmbushur, strategjinë tuaj për t’i përfshirë ato në veprimin tuaj (avokimi dhe ndërgjegjësimi kundrejt bashkëpunimit dhe ngritja e kapaciteteve, ose anasjelltas.)

    Qasja e bazuar në të drejtat zbatohet përmes zbatimit të pesë parimeve udhëzuese të punës:

    Për të lexuar më shumë për qasjen e bazuar në të drejtat, klikoni KËTU.

    2. Çfarë lloj masash mund të përfshijmë për të marrë çështje ndërsektoriale si gjinia, mjedisi, rinia, qasshmëria në hartimin tonë të veprimit?
    Mekanizmi i Qëndrueshmërisë Civile, në përputhje me qasjen e bazuar në të drejtat, kërkon shqyrtimin dhe integrimin e çështjeve ndërsektoriale, veçanërisht të mëposhtme: sigurimin e qasjes së personave me aftësi të kufizuara të ndryshme, përfshirjen e grupeve të pafavorizuara, mbrojtjen e mjedisit, barazinë gjinore dhe përfshirjen e të rinjve. Ka pyetje të rëndësishme në formularin e kërkesës për mbështetje në të cilën ju pyeteni se si do të synoni dhe përfshini gjithashtu këto fusha ndërsektoriale brenda aktiviteteve specifike, politikave dhe/ose masave specifike që do të forcojnë veprimin tuaj dhe do të kontribuojnë në objektivat e programit.

    Masa dhe aktivitete të tilla variojnë nga sigurimi i pjesëmarrjes së barabartë të gjinive, të rinjve, grupeve të pafavorizuara dhe personave me aftësi të kufizuara në aktivitetet tuaja të mbështetura nga CRM, te organizimi i aktiviteteve specifike për të përfshirë gratë e reja me aftësi të kufizuara ose në ofrimin e masave specifike (p.sh., vende të qasshme, furnizimi i ushqimit vegan ose vegjetarian, mospërdorimi i shisheve plastike, riciklimi). Kur dhe nëse ka një komponent kërkimor në veprimin tuaj, mund të siguroheni që të gjitha gjinitë dhe moshat janë të përfaqësuara në anketë. Ose kur dhe nëse do të krijoni një faqe interneti ose video, mund të merrni parasysh gjuhën e shenjave dhe titrat për njerëzit me aftësi të kufizuara të ndryshme). Në monitorimin tuaj të rezultateve të veprimit, ju mund të konsideroni vlerësimin se si grupe të ndryshme njerëzish (të ndara sipas gjinisë, moshës, paaftësisë, etj.) po preken nga ndërhyrja juaj.

    3. A mundet një OShC të kërkojë mbështetje për më shumë se një Veprim?
    Një OSHC mund të marrë mbështetje në natyrë përmes Mekanizmit të Qëndrueshmërisë Civile për zbatimin e vetëm një Veprimi.

    4. A mund të marrim mbështetje nga Mekanizmi i Qëndrueshmërisë Civile për projektimin ose hartimin e veprimit tonë? Nëse po, çfarë lloj mbështetjeje mund të marrim?
    Të gjitha OSHC-të që duan të kërkojnë mbështetje nga Mekanizmi i Qëndrueshmërisë Civile mund të kërkojnë ndihmë nga Ekipi CRM – Help Desk në të gjitha fazat: fazat e parakërkesës, kërkesës dhe zbatimit. Megjithatë, ju lutemi vini re se Ekipi CRM – Help Desk nuk do t’ju ndihmojë në shkrimin ose plotësimin e formularit ose të bëjë ndonjë kontroll të pajtueshmërisë për formularin e kërkesës suaj për mbështetje. Mbështetja e Help Desk përbëhet nga sqarime dhe/ose shpjegime në lidhje me kriteret e përshtatshmërisë, procesin e kërkesës, çështjet e buxhetit, sqarimet mbi formularin e kërkesës për mbështetje, kontrollet e përshtatshmërisë dhe pajtueshmërisë, informacione rreth veprimeve të tjera të mbështetura nga CRM, rreth partnerëve të mundshëm dhe mbështetje të tjera të ngjashme.

    5. Ne jemi një organizatë e shoqërisë civile e formuar në mars të këtij viti. Tashmë në funksion kemi një portofol të këndshëm, projekte të kaluara, si dhe projekte për të cilat punojmë aktualisht. Megjithatë, ne nuk jemi në gjendje të japim një raport zyrtar vjetor sepse po veprojmë për më pak se një vit. A mund të na informoni nëse mund të aplikojmë akoma? 

    Sipas Seksionit 2.1. Përshtatshmëria e aplikantëve të Udhëzimeve për aplikantët kriteret për përshtatshmërinë e aplikantëve janë:

    Nuk ka kritere specifike se kur u krijua organizata. Meqenëse organizata juaj është themeluar në vitin 2022, nuk jeni të detyruar të jepni asnjë pasqyrë financiare për vitin 2021.

    6. Ne jemi XXX dhe jemi një nga shoqatat më të vjetra të regjistruara në Maqedoni. Puna jonë është rrjetëzimi i shoqatave në të gjithë vendin. A mund të aplikojmë edhe në këtë thirrje?

    Sipas Seksionit 2.1. Përshtatshmëria e aplikantëve të Udhëzimeve për aplikantët kriteret për përshtatshmërinë e aplikantëve janë:

    7. Organizata jonë është e regjistruar në Veles. A mund të aplikojmë me një projekt i cili do të zbatohet jashtë territorit të Komunës së Velesit, gjegjësisht në qytete të tjera në RM së Veriut? A duhet të zbatojmë brenda minimumit të këtyre tre muajve edhe ngjarjen finale?

    Seksioni 2.2. Veprimet e pranueshme; veprimet për të cilat mund të aplikohet në Udhëzimet për aplikantët deklaron se veprimet duhet të zhvillohen në territorin e Republikës së Maqedonisë së Veriut. Nuk ka kritere specifike që veprimi duhet të zhvillohet në komunën ku aplikanti është regjistruar. Aktivitetet mund të zbatohen në një ose më shumë komuna, në një ose më shumë rajone në Republikën e Maqedonisë së Veriut.

    Lidhur me kohëzgjatjen e projektit të propozuar, sipas kritereve, kohëzgjatja fillestare e planifikuar e një veprimi nuk mund të jetë më e ulët se 3 muaj me një periudhë maksimale zbatimi deri më 31 gusht 2023. Kështu, ju mund të caktoni kohëzgjatjen e veprimit e cila duhet të jetë nga tre deri në tetë muaj nëse planifikoni të filloni me zbatimin e veprimit në janar 2023.  Kohëzgjatja e veprimit përfshin zbatimin e të gjitha aktiviteteve të veprimit të propozuar duke përfshirë ngjarjen përfundimtare.

    8. Ne jemi XXX nga Velesi dhe presim me padurim që BE-ja të mbështesë shoqërinë civile përmes Mekanizmit të Qëndrueshmërisë Civile në Republikën e Maqedonisë së Veriut. Kemi lexuar udhëzimet e thirrjes dhe kemi një pyetje në lidhje me Aneksin e udhëzimeve të zbatimit të CRM, seksioni Pajisjet (blerja e pajisjeve të vogla). Meqenëse po punojmë në një fushë specifike XXX, do të donim t’ju pyesnim nëse ekziston mundësia për të zhvendosur përqindjen e blerjes, në vend të pajisjeve të vogla ne do të donim të blinim pajisje të specializuara të shpëtimit (për shembull: pajisjet-60% kompensim i ekipit të veprimit-20%).

    Seksioni 2.3. Pranueshmëria e kostove: kostot që mund të përfshihen në Udhëzimet për aplikantët “Prokurimi i pajisjeve të vogla, të cilat duhet të jenë të lidhura drejtpërdrejt me aktivitetin e veprimit dhe të justifikuara. Prokurimi është i kufizuar në 15% të kostos totale të buxhetit të veprimit. Lloji i kategorisë së pajisjeve mund të jetë për administrimin e veprimit (laptop, printer, projektor), por gjithashtu mund të jetë një lloj tjetër i pajisjeve për natyrën specifike të aktiviteteve të veprimit. Pas zbatimit të plotë të veprimit, pronësia e pajisjes do t’i transferohet OSHC-së që ka zbatuar veprimin.”

    9. Sipas pasqyrës financiare të organizatës për vitin 2021, organizata nuk duhet të tejkalojë 50,000 EUR në qarkullim në mënyrë që të jetë aplikant i përshtatshëm. Në pasqyrën financiare ka hyrje/të ardhura aktuale për vitin 2021 si dhe mjete/ të ardhura të transferuara nga viti i mëparshëm (2020). A merren të dyja vlerat për llogaritjen e qarkullimit vjetor?

    Të ardhurat e tepërta nga vitet e mëparshme që janë transferuar në vitin 2021 nuk merren në llogaritjen e qarkullimit vjetor për vitin 2021.

    10. Ministria e Shoqërisë së Informacionit kategorizon vendet e punës për të gjithë punonjësit në sektorin publik, përkatësisht ofruesit e shërbimeve publike, asistentët teknikë dhe punonjësit administrativë. Nën ofruesit e shërbimeve publike në kujdesin shëndetësor, të cilët, sipas librit të kodit MISA, kanë kodin ZDR, janë punonjësit e kujdesit shëndetësor dhe bashkëpunëtorët e kujdesit shëndetësor. Pozicioni i punës bashkëpunëtor i kujdesit shëndetësor me specializim, ka kodin ZDR 03 01 D01 001 dhe është nën numrin serial 2428 në librin e kodeve dhe konsiderohet si një ofrues i shërbimeve publike në kujdesin shëndetësor. Në rast se një person që është në këtë pozicion pune është pjesë e ekipit të veprimit, a janë kostot për angazhimin e tij/saj kosto të pranueshme?

    Sipas seksionit 2.3. Pranueshmëria e kostove: kostot që mund të përfshihen nga Udhëzimet për aplikantët nën Kostot e pa pranueshme është renditur “Nderim për aktivistët dhe kompensimi për stafin e administratës publike”. Kështu, nëse personi është tashmë i punësuar dhe paguhet drejtpërdrejt nga buxhetet e qeverisë qendrore, rajonale ose vendore, atëherë ata nuk mund të paguhen si ekspertë të projektit ose anëtarë të ekipit të projektit.

    11. Në zbatimin e projektit të planifikuar, ne parashikojmë blerjen e një printeri Braille (një printer Braille për personat e verbër), por vetë printeri kushton rreth 4200 euro plus kostot për transportin, doganat, TVSH dhe shërbimet e përcjelljes. A mund të kualifikohet e gjithë kjo kosto nën këtë thirrje për mbështetje në natyrë?

    Sipas seksionit 2.3. Pranueshmëria e kostove: kostot që mund të përfshihen në Udhëzimet për aplikantët “Prokurimi i pajisjeve të vogla, të cilat duhet të jenë të lidhura drejtpërdrejt me aktivitetin e veprimit dhe të justifikuara. Prokurimi është i kufizuar në 15% të kostos totale të buxhetit të veprimit. Lloji i kategorisë së pajisjeve mund të jetë për administrimin e veprimit (laptop, printer, projektor), por gjithashtu mund të jetë një lloj tjetër i pajisjeve për natyrën specifike të aktiviteteve të veprimit. Pas zbatimit të plotë të veprimit, pronësia e pajisjes do t’i transferohet OSHC-së që ka zbatuar veprimin.”

    12. A mund të aplikojnë në thirrje aleancat/rrjetet e OSHC-ve të regjistruara në përputhje me Ligjin për Shoqatat dhe Fondacionet?

    Sipas Seksionit 2.1. Përshtatshmëria e aplikantëve të Udhëzimeve për aplikantët kriteret për përshtatshmërinë e aplikantëve janë:

    13. A janë tarifat bankare shpenzime të pranueshme nëse lidhen drejtpërdrejt me shpenzimet e veprimit?

    PO, nëse ka. Ky mund të jetë vetëm rasti i pagesave të bëra ndaj organizatës për kompensimin e ekipit të veprimit dhe shpenzimeve të komunikimit.

    14. A mund të buxhetohet dhe kërkohet më shumë se një ekspert nëse janë të justifikuar mirë?

    Sipas seksionit 2.3. Pranueshmëria e kostove: kostot që mund të përfshihen në Udhëzimet për aplikantët, shpenzimet e pranueshme janë kostot për maksimum një ekspert tematik (me përjashtim të çështjeve ligjore).

    15. A i rrit shanset për të marrë mbështetje CRM në natyrë të kesh partner në aplikacion?

    Sipas kësaj thirrjeje për mbështetje në natyrë, nuk është e detyrueshme të kesh një partner. Të kesh ose jo një partner nuk vlerësohet nga vlerësuesit.

    16. Cila është procedura e zbatimit për këtë mbështetje në natyrë?

    Procedura e zbatimit shpjegohet në Udhëzimet e Zbatimit në dispozicion në faqen e internetit www.eu4cr.mk

    17. A duhet të regjistrohet mbështetja në natyrë për përjashtimin nga TVSH-ja?

    JO, kjo mbështetje në natyrë nuk duhet të regjistrohet për përjashtim nga TVSH-ja pasi të gjitha pagesat do të kryhen drejtpërdrejt nga ekipi CRM.

    18. Në rast se grupi i ofruesve të shërbimeve të paraqitur nga ekipi CRM nuk ofron shërbimet e nevojshme, cila është procedura? Çfarë ndodh nëse grupi i ofruesve të shërbimeve nuk ka mbulim lokal të shërbimeve?

    Organizata mbledh tre oferta ose bën hulumtimin e tregut dhe dërgon dokumentacionin e plotë tek ekipi CRM për miratimin e furnizuesit të propozuar.

    19. Kur pritet data e fillimit të zbatimit të veprimit? Duke pasur parasysh se në aplikim duhet të deklarohet numri i muajve për zbatimin e veprimit, cila është kohëzgjatja maksimale e veprimeve në numër muajsh?

    Pritet që veprimet e miratuara të fillojnë me zbatimin në janar 2023, pra kohëzgjatja maksimale e veprimit të propozuar është tetë muaj.

    20. Duke pasur parasysh se organizatat mund të jenë të vogla dhe pa asnjë buxhet, a është e mundur që pagesat paraprake t’u bëhen organizatave për mbulimin e kostove të ekipit të veprimit?

    Nuk janë planifikuar pagesa paradhënie. Autoriteti kontraktor do të transferojë shumën e nevojshme për të mbuluar shpenzimet e personelit në baza mujore në përputhje me një faturë që pasqyron kostot e personelit për muajin e kaluar.

     

    Ju mund të përdorni help desk-un me telefon, me e-mail ose me takime ballë për ballë. Ju lutemi mos harroni të caktoni një takim me e-mail ose telefon nëse keni nevojë për një takim ballë për ballë.

    E-mail: crm-helpdesk@eu4cr.mk

    Numri i telefonit: + 389 (0) 76 202 739

    Pyetjet për ekipin CRM – Help Desk zakonisht përgjigjen brenda një dite pune dhe brenda tre ditëve të punës më së voni.

    Përpara se të konsultoheni me Ekipin e CRM – Help Desk, ju rekomandojmë që të rishikoni seksionin e FAQ-ve, Udhëzuesin e Zbatimit, si dhe udhëzues të tjerë përkatës, materiale të dukshmërisë dhe informacionet në faqen tonë të internetit.

    MEKANIZMI I QËNDRUESHMËRISË CIVILE

    RRETH

    Mekanizmi i Qëndrueshmërisë Civile të BE-së (CRM) është një program mbështetës në natyrë për organizatat e shoqërisë civile i lansuar në kuadër të projektit të financuar nga BE: Asistenca Teknike për përmirësimin e mjedisit mundësues për Organizatat e Shoqërisë Civile në Republikën e Maqedonisë së Veriut.

    Objektivi kryesor i këtij Programi është kontributi drejt zgjerimit të hapësirës dhe kapaciteteve të shoqërisë civile për trajtimin efikas të prioriteteve kryesore të reformave në komunitetet e tyre, të nevojshme për demokratizimin e mëtejshëm të shoqërisë. Nëpërmjet kësaj mbështetje, OShC-të duhet të krijojnë lidhje më të forta me qytetarët duke i angazhuar ata në vendimmarrje dhe politikëbërje me autoritetet publike, dhe në sigurimin e respektimit të sundimit të ligjit dhe qeverisjes së mirë, të drejtave themelore dhe standardeve ndërkombëtare, ekonomisë sociale dhe më të gjelbër dhe aktiviteteve të tjera të rëndësishme për interesat e qytetarëve dhe përmirësimin e kushteve të tyre të jetesës.

    Për më tepër, shpërthimi i pandemisë së COVID-19 dhe ndikimi i saj negativ në sferat ekonomike dhe sociale rriti cenueshmërinë ekzistuese të shoqërisë.  Në këtë kontekst, Mekanizmi QC është i rëndësishëm për zgjerimin e partneriteteve të BE-së me organizatat bazë të shoqërisë civile në Maqedoninë e Veriut në forcimin e mëtejshëm të komuniteteve lokale për ruajtjen e kohezionit social dhe dialogun e politikave për formimin e rimëkëmbjes socio-ekonomike drejt një shoqërie më të barabartë, më të përgjegjshme gjinore dhe miqësore ndaj mjedisit.

    Në këtë aspekt, mekanizmi QC do të shërbejë për t’u mundësuar organizatave të shoqërisë civile bazë të ndërmarrin veprime efikase dhe efektive për t’iu përgjigjur menjëherë nevojave reale në komunitetet e tyre dhe për të forcuar qëndrueshmërinë e qytetarëve gjatë ndryshimeve të shpeshta sociale, por edhe duke informuar qytetarët, objektivisht dhe në kohë, mbi procesin e anëtarësimit në BE dhe reformat sektoriale përkatëse në vend dhe ndikimin e tyre real në jetën e përditshme të qytetarëve.

    KUSH MUND TË KËRKOJË MBËSHTETJE?

    Përkrahja është e hapur për organizatat e shoqërisë civile të regjistruara në përputhje me Ligjin për shoqata dhe fondacione të Republikës së Maqedonisë së Veriut, me qarkullim të fundit vjetor deri në EUR 50,000.

    ÇFARË VEPRIME MBËSHTETEN?

    Çdo veprim që do të mbështetet nën Mekanizmin e Qëndrueshmërisë Civile duhet të jetë i bazuar në të drejtat dhe për përfitim publik. Veprimet e bazuara në të drejtat zbatohen sipas “qasjes së bazuar në të drejtat”, duke vendosur vlerat, standardet dhe normat universale të të drejtave të njeriut në qendër të veprimit. Kjo qasje përfshin të drejtat themelore, të njeriut, të drejtat ekonomike, sociale dhe kulturore, duke përfshirë kafshët dhe të drejtat mjedisore. Veprimtaria me përfitim publik është një veprimtari që është shoqërisht e dobishme. Neni 74 i Ligjit për Shoqatat dhe Fondacionet rendit veprimet/veprimtaritë me përfitim publik.

    Veprimi i propozuar duhet të adresojë qartë të paktën një nga pesë objektivat/shortet e renditura më poshtë në mënyrë që një aplikues të konsiderohet i përshtatshëm. Megjithëse veprimi i propozuar mund të trajtojë çështje nga më shumë se një objektiv, ai duhet t’i përkasë qartë njërit prej objektivave/shortit të mëposhtëm.

    Objektivi 1/Shorti 1: Të mundësojë OSHC-të të krijojnë dhe zbatojnë legjislacionin dhe politikat, si dhe të forcojnë rolin e avokuesit dhe vëzhguesit.

    Objektivi 2/Shorti 2: Të përmirësojë OSHC- të për të rritur rrjetëzimin sektorial, dialogun dhe bashkëpunimin me institucionet publike (qendrore dhe lokale) dhe komunitetin e biznesit.

    Objektivi 3/Shorti 3: Të mbështesë OSHC-të në promovimin dhe avancimin e demokracisë dhe të drejtave të njeriut përmes veprimeve të bazuara në të drejtat.

    Objektivi 4/Shorti 4: Të përmirësojë dukshmërinë e punës së OSHC-ve dhe forcimin e komunikimit me anëtarësi të tyre dhe palët e interesuara sektoriale.

    Objektivi 5/Shorti 5: Të inkurajojë rrjetëzimin dhe shkëmbimin e praktikave të mira ndërmjet OSHC-ve, në vend dhe me OSHC-të me bazë IPA/BE (krijimi i nismave dhe platformave qytetare dhe/ose pjesëmarrja në organizatat ombrellë evropiane për bashkëpunim strukturor).

    Vendndodhja
    Veprimet duhet të zhvillohen në Republikën e Maqedonisë së Veriut.

    AKTIVITETET E MBËSHTETURA DHE KOSTOT E PRANUESHME

    Në Udhëzimet për aplikantët do të gjeni një listë treguese të aktiviteteve (e cila nuk është shteruese), si dhe detaje rreth kostove të pranueshme për veprimin.
    Për më shumë informacion klikoni KËTU.

    SHPËRNDARJA FINANCIARE

    Shuma e përgjithshme treguese e vënë në dispozicion në kuadër të kësaj thirrje është 900,000 EUR.

    Gjatë raundit të parë të aplikimit, do të jepet mbështetje deri në 600,000 EUR.

    Madhësia e mbështetjes në natyrë

    Çdo mbështetje e kërkuar në këtë thirrje mund të jetë e barabartë ose më e ulët se 20,000 EUR.

    Të gjitha kostot e pranueshme për aktivitetet në kuadër të aplikacioneve të zgjedhura do të mbulohen 100%.

    KOHËZGJATJA E VEPRIMIT

    Kohëzgjatja minimale e veprimit: 3 (tre) muaj.

    Kohëzgjatja maksimale e veprimit: deri më 31 gusht 2023.

    PROCESI I APLIKIMIT

    SI TË APLIKONI?

    Për të aplikuar për këtë thirrje për mbështetje në natyrë, aplikantët duhet të plotësojnë formularin e aplikimit duke përfshirë buxhetin me justifikimin e buxhetit. Ju duhet të aplikoni në gjuhën angleze.

    Formulari i aplikimit duhet të dorëzohet online pas plotësimit të formularit të përgjithshëm online. Pas dorëzimit të formularit të aplikimit online, ju do të merrni një konfirmim automatik të pranimit.

    Ju lutemi të keni parasysh se formularët e aplikimit të pa plotësuar mund të refuzohen. Aplikantët këshillohen të verifikojnë që formulari i tyre i aplikimit është plotësuar duke përdorur listën e kontrollit për formularët e aplikimit.

    Ju këshillojmë fuqimisht të kontrolloni dokumentet dhe procedurat e zbatimit përpara se të kërkoni mbështetje në mënyrë që të informoheni siç duhet për kërkesat e aplikimit.

    AFATI I DORËZIMIT TË FORMULARËVE TË APLIKIMIT

    Afati i fundit për aplikim për këtë thirrje për mbështetje në natyrë është:

    • 15 nëntor 2022 në orën 17:00 (ora lokale) 

    DOKUMENTET CRM

    UDHËZIME PËR APLIKANTËT (shkarko këtu)

    DOKUMENTET QË DUHEN PLOTËSUAR
    Aneksi A: Formulari i aplikimit (shkarko këtu)
    – A.1 – Plani tregues i veprimit për zbatimin e planit të veprimit
    – А.2 – Fushat tematike
    – A.3 – Lista e kontrolleve
    Aneksi B: Buxheti (shkarko këtu)

    DOKUMENTET PËR INFORMIM
    Aneksi C: Udhëzimet e zbatimit (shkarko këtu)
    Aneksi D: Rrjeti i vlererësimit (shkarko këtu)

    APLIKO КËТU

    VLERËSIMI DHE PËRZGJEDHJA E APLIKACIONEVE

    Aplikimet do të shqyrtohen dhe vlerësohen nga autoriteti kontraktues me ndihmën e vlerësuesve. Të gjitha aplikimet do të vlerësohen sipas hapave dhe kritereve të mëposhtme:

    • Nëse shqyrtimi i aplikimit zbulon se veprimi i propozuar nuk përmbush kriteret e përshtatshmërisë të deklaruara në rrjetin e vlerësimit, aplikimi do të refuzohet mbi këtë bazë të vetme.
    • Bazuar në kriteret e pajtueshmërisë nga rrjeti i vlerësimit, veprimi do të vlerësohet si i rekomanduar për mbështetje ose jo.

    Verifikimi i përshtatshmërisë do të kryhet në bazë të dokumenteve mbështetëse të kërkuara nga autoriteti kontraktues. Ai do të kryhet në mënyrë të paracaktuar vetëm për aplikimet që janë zgjedhur përkohësisht sipas rezultatit të tyre dhe brenda buxhetit në dispozicion për këtë thirrje për mbështetje në natyrë. Do të kërkohen dokumentet mbështetëse në kopje, si më poshtë:

    • Statuti ose statuti i aplikantit;
    • Statusi aktual i aplikantit i lëshuar nga Regjistri Qendror i Republikës së Maqedonisë së Veriut;
    • Llogaritë përfundimtare për vitin e kaluar të aplikantit.

    Në rast se kërkuesi potencial nuk rekomandohet për mbështetje, do të jepen rekomandime për përmirësimin e formularit të aplikimit për aplikantin e pasuksesshëm, i cili mund të zgjedhë të përmirësojë dhe të ridërgojë formularin e aplikimit në raundin e dytë të aplikimit.

    PËR MË SHUMË INFORMACION

    Ekipi i CRM-së organizon një seri ditësh informative për të ofruar udhëzime për plotësimin e kërkesës për mbështetje dhe për t’iu përgjigjur pyetjeve. Na ndiqni në Facebook për t’u informuar rreth Info-ditës së ardhshme dhe për të regjistruar pjesëmarrjen tuaj.

    Për më shumë informacion, ju lutemi kontaktoni ekipin e CRM në +389 (0) 76 202 739,
    nga ora 10:00 deri në 15:00 (e hënë – e premte).

    Ekipi i CRM-së është i përkushtuar t’ju përgjigjet menjëherë..

      NGRITJA E KAPACITETEVE

      Mbështetje e përshtatur për ngritjen e kapaciteteve do t’u ofrohet organizatave lokale. Bazuar në nevojat e ngritjes së kapaciteteve të identifikuara gjatë zbatimit të Mekanizmit të Qëndrueshmërisë Civile, do të zhvillohet një plan trajnimi për OSHC-të, duke përfshirë, por pa u kufizuar në:

      HELP DESK

      Ju ftojmë të lexoni plotësisht dokumentet CRM përpara se të përgatisni kërkesën tuaj për mbështetje. Nëse keni pyetje, mund të shkruani në Help Desk në: crm-helpdesk@eu4cr.mk

      Të gjitha pyetjet me përgjigje do të publikohen nën Pyetjet më të shpeshta.

      PYETJET MË TË SHPESHTA

      1. Mekanizmi i Qëndrueshmërisë Civile mbështet veprimet e bazuara në të drejtat, çfarë do të thotë qasja e bazuar në të drejtat?
      Qasja e bazuar në të drejtat kërkon vëmendjen e institucioneve, grupeve ose individëve që kanë përgjegjësi ose detyrë në një botë ideale për të ofruar shërbimet, për të mbrojtur të drejtat ose për të marrë masat që ju synoni të mbuloni në veprimin tuaj. Këta të ashtuquajtur bartës të detyrës mund të jenë organet lokale, ministritë, parlamentarët, universitetet, OSHC-të, sektori privat, organizatat profesionale, organizatat ndërkombëtare, drejtuesit e komunitetit, etj.

      Qasja e bazuar në të drejtat zhvillon kapacitetin e bartësve të detyrës për të përmbushur detyrimet e tyre dhe inkurajon mbajtësit e të drejtave që të kërkojnë të drejtat e tyre. Për çdo veprim, bartës të ndryshëm detyrash mund të kenë role dhe përgjegjësi të ndryshme. Nëse këta aktorë nuk po përmbushin përgjegjësitë apo detyrat e tyre dhe nëse nuk bëni asgjë për ta ndryshuar këtë me veprimin tuaj, do të thotë se gjërat vazhdojnë të jenë njësoj dhe do t’ju duhet pafundësisht të vazhdoni të mblidhni fonde për plotësimin e boshllëqeve të mbetura nga bartësit e detyrave. Pra, mund të thuhet se qasja e bazuar në të drejtat synon edhe qëndrueshmërinë e veprimeve dhe rezultateve.

      Për të zhvilluar më mirë veprime të bazuara në të drejtat, mund të ndiqni këto hapa:

      1. Mendoni se jetoni në një botë ideale, cilat institucione, grupe apo individë do të përmbushin aktivitetet/shërbimet/masat që do të zbatoni në veprimin tuaj?
      2. Mendoni për rolet dhe detyrat e tyre. Çfarë po bëjnë ata? Çfarë duhet të bëjnë/sigurojnë në mënyrë ideale?
      3. Mendoni se cilat role dhe detyra po kryhen ose kryehen dobët dhe cilat nuk po kryhen nga bartësit përkatës që keni identifikuar?
      4. Tani përqendrohuni në veprimin tuaj dhe në rezultatet/përfundimet që dëshironi të arrini në veprimin që po projektoni. Ju mund të konsideroni të bashkëpunoni me përgjegjësit përkatës për detyrat që ata po kryejnë për ta bërë veprimin tuaj më të fortë. Për detyrat që keni identifikuar si të kryera dobët, mund të konsideroni ndërtimin e kapaciteteve të bartësve përkatës të detyrës për të siguruar performancën e duhur. Dhe për ata që nuk trajtohen fare, ju mund të konsideroni ose të avokoni ndaj bartësve përkatës të detyrave dhe t’u kujtoni atyre rolet dhe përgjegjësitë e tyre dhe/ose të bashkëpunoni me ta në ndërtimin e kapaciteteve të tyre për të marrë përgjegjësi.
      5. Pasi të vendosni për qasjen e mësipërme, tani mund të filloni të mendoni dhe planifikoni për aktivitetet specifike që duhet të zbatoni brenda strategjisë suaj. Për shembull, nëse do të ndërtoni kapacitete, atëherë me shumë mundësi do t’ju duhet të kryeni seminare, trajnime, vizita studimore, kërkime dhe raporte. Nëse është avokim, atëherë me shumë mundësi do të përdorni kërkime, fushata të mediave sociale, lobim direkt me përgjegjësit, peticione, bashkëpunim me OSHC-të tjera që punojnë në të njëjtën fushë për të rritur efektin dhe ndikimin e fushatës suaj të avokimit, etj. Këto janë vetëm shembuj dhe llojet e aktiviteteve që do t’ju duhet të zgjidhni do të lidhen shumë me karakterin dhe qasjen e bartësve të detyrës.
      6. Tani që i dini të gjitha detajet, mund të shtoni bartësit e detyrave që keni identifikuar, detyrat dhe përgjegjësitë që dëshironi t’i shihni duke përmbushur, strategjinë tuaj për t’i përfshirë ato në veprimin tuaj (avokimi dhe ndërgjegjësimi kundrejt bashkëpunimit dhe ngritja e kapaciteteve, ose anasjelltas.)

      Qasja e bazuar në të drejtat zbatohet përmes zbatimit të pesë parimeve udhëzuese të punës:

      Për të lexuar më shumë për qasjen e bazuar në të drejtat, klikoni KËTU.

      2. Çfarë lloj masash mund të përfshijmë për të marrë çështje ndërsektoriale si gjinia, mjedisi, rinia, qasshmëria në hartimin tonë të veprimit?
      Mekanizmi i Qëndrueshmërisë Civile, në përputhje me qasjen e bazuar në të drejtat, kërkon shqyrtimin dhe integrimin e çështjeve ndërsektoriale, veçanërisht të mëposhtme: sigurimin e qasjes së personave me aftësi të kufizuara të ndryshme, përfshirjen e grupeve të pafavorizuara, mbrojtjen e mjedisit, barazinë gjinore dhe përfshirjen e të rinjve. Ka pyetje të rëndësishme në formularin e kërkesës për mbështetje në të cilën ju pyeteni se si do të synoni dhe përfshini gjithashtu këto fusha ndërsektoriale brenda aktiviteteve specifike, politikave dhe/ose masave specifike që do të forcojnë veprimin tuaj dhe do të kontribuojnë në objektivat e programit.

      Masa dhe aktivitete të tilla variojnë nga sigurimi i pjesëmarrjes së barabartë të gjinive, të rinjve, grupeve të pafavorizuara dhe personave me aftësi të kufizuara në aktivitetet tuaja të mbështetura nga CRM, te organizimi i aktiviteteve specifike për të përfshirë gratë e reja me aftësi të kufizuara ose në ofrimin e masave specifike (p.sh., vende të qasshme, furnizimi i ushqimit vegan ose vegjetarian, mospërdorimi i shisheve plastike, riciklimi). Kur dhe nëse ka një komponent kërkimor në veprimin tuaj, mund të siguroheni që të gjitha gjinitë dhe moshat janë të përfaqësuara në anketë. Ose kur dhe nëse do të krijoni një faqe interneti ose video, mund të merrni parasysh gjuhën e shenjave dhe titrat për njerëzit me aftësi të kufizuara të ndryshme). Në monitorimin tuaj të rezultateve të veprimit, ju mund të konsideroni vlerësimin se si grupe të ndryshme njerëzish (të ndara sipas gjinisë, moshës, paaftësisë, etj.) po preken nga ndërhyrja juaj.

      3. A mundet një OShC të kërkojë mbështetje për më shumë se një Veprim?
      Një OSHC mund të marrë mbështetje në natyrë përmes Mekanizmit të Qëndrueshmërisë Civile për zbatimin e vetëm një Veprimi.

      4. A mund të marrim mbështetje nga Mekanizmi i Qëndrueshmërisë Civile për projektimin ose hartimin e veprimit tonë? Nëse po, çfarë lloj mbështetjeje mund të marrim?
      Të gjitha OSHC-të që duan të kërkojnë mbështetje nga Mekanizmi i Qëndrueshmërisë Civile mund të kërkojnë ndihmë nga Ekipi CRM – Help Desk në të gjitha fazat: fazat e parakërkesës, kërkesës dhe zbatimit. Megjithatë, ju lutemi vini re se Ekipi CRM – Help Desk nuk do t’ju ndihmojë në shkrimin ose plotësimin e formularit ose të bëjë ndonjë kontroll të pajtueshmërisë për formularin e kërkesës suaj për mbështetje. Mbështetja e Help Desk përbëhet nga sqarime dhe/ose shpjegime në lidhje me kriteret e përshtatshmërisë, procesin e kërkesës, çështjet e buxhetit, sqarimet mbi formularin e kërkesës për mbështetje, kontrollet e përshtatshmërisë dhe pajtueshmërisë, informacione rreth veprimeve të tjera të mbështetura nga CRM, rreth partnerëve të mundshëm dhe mbështetje të tjera të ngjashme.

      5. Ne jemi një organizatë e shoqërisë civile e formuar në mars të këtij viti. Tashmë në funksion kemi një portofol të këndshëm, projekte të kaluara, si dhe projekte për të cilat punojmë aktualisht. Megjithatë, ne nuk jemi në gjendje të japim një raport zyrtar vjetor sepse po veprojmë për më pak se një vit. A mund të na informoni nëse mund të aplikojmë akoma? 

      Sipas Seksionit 2.1. Përshtatshmëria e aplikantëve të Udhëzimeve për aplikantët kriteret për përshtatshmërinë e aplikantëve janë:

      Nuk ka kritere specifike se kur u krijua organizata. Meqenëse organizata juaj është themeluar në vitin 2022, nuk jeni të detyruar të jepni asnjë pasqyrë financiare për vitin 2021.

      6. Ne jemi XXX dhe jemi një nga shoqatat më të vjetra të regjistruara në Maqedoni. Puna jonë është rrjetëzimi i shoqatave në të gjithë vendin. A mund të aplikojmë edhe në këtë thirrje?

      Sipas Seksionit 2.1. Përshtatshmëria e aplikantëve të Udhëzimeve për aplikantët kriteret për përshtatshmërinë e aplikantëve janë:

      7. Organizata jonë është e regjistruar në Veles. A mund të aplikojmë me një projekt i cili do të zbatohet jashtë territorit të Komunës së Velesit, gjegjësisht në qytete të tjera në RM së Veriut? A duhet të zbatojmë brenda minimumit të këtyre tre muajve edhe ngjarjen finale?

      Seksioni 2.2. Veprimet e pranueshme; veprimet për të cilat mund të aplikohet në Udhëzimet për aplikantët deklaron se veprimet duhet të zhvillohen në territorin e Republikës së Maqedonisë së Veriut. Nuk ka kritere specifike që veprimi duhet të zhvillohet në komunën ku aplikanti është regjistruar. Aktivitetet mund të zbatohen në një ose më shumë komuna, në një ose më shumë rajone në Republikën e Maqedonisë së Veriut.

      Lidhur me kohëzgjatjen e projektit të propozuar, sipas kritereve, kohëzgjatja fillestare e planifikuar e një veprimi nuk mund të jetë më e ulët se 3 muaj me një periudhë maksimale zbatimi deri më 31 gusht 2023. Kështu, ju mund të caktoni kohëzgjatjen e veprimit e cila duhet të jetë nga tre deri në tetë muaj nëse planifikoni të filloni me zbatimin e veprimit në janar 2023.  Kohëzgjatja e veprimit përfshin zbatimin e të gjitha aktiviteteve të veprimit të propozuar duke përfshirë ngjarjen përfundimtare.

      8. Ne jemi XXX nga Velesi dhe presim me padurim që BE-ja të mbështesë shoqërinë civile përmes Mekanizmit të Qëndrueshmërisë Civile në Republikën e Maqedonisë së Veriut. Kemi lexuar udhëzimet e thirrjes dhe kemi një pyetje në lidhje me Aneksin e udhëzimeve të zbatimit të CRM, seksioni Pajisjet (blerja e pajisjeve të vogla). Meqenëse po punojmë në një fushë specifike XXX, do të donim t’ju pyesnim nëse ekziston mundësia për të zhvendosur përqindjen e blerjes, në vend të pajisjeve të vogla ne do të donim të blinim pajisje të specializuara të shpëtimit (për shembull: pajisjet-60% kompensim i ekipit të veprimit-20%).

      Seksioni 2.3. Pranueshmëria e kostove: kostot që mund të përfshihen në Udhëzimet për aplikantët “Prokurimi i pajisjeve të vogla, të cilat duhet të jenë të lidhura drejtpërdrejt me aktivitetin e veprimit dhe të justifikuara. Prokurimi është i kufizuar në 15% të kostos totale të buxhetit të veprimit. Lloji i kategorisë së pajisjeve mund të jetë për administrimin e veprimit (laptop, printer, projektor), por gjithashtu mund të jetë një lloj tjetër i pajisjeve për natyrën specifike të aktiviteteve të veprimit. Pas zbatimit të plotë të veprimit, pronësia e pajisjes do t’i transferohet OSHC-së që ka zbatuar veprimin.”

      9. Sipas pasqyrës financiare të organizatës për vitin 2021, organizata nuk duhet të tejkalojë 50,000 EUR në qarkullim në mënyrë që të jetë aplikant i përshtatshëm. Në pasqyrën financiare ka hyrje/të ardhura aktuale për vitin 2021 si dhe mjete/ të ardhura të transferuara nga viti i mëparshëm (2020). A merren të dyja vlerat për llogaritjen e qarkullimit vjetor?

      Të ardhurat e tepërta nga vitet e mëparshme që janë transferuar në vitin 2021 nuk merren në llogaritjen e qarkullimit vjetor për vitin 2021.

      10. Ministria e Shoqërisë së Informacionit kategorizon vendet e punës për të gjithë punonjësit në sektorin publik, përkatësisht ofruesit e shërbimeve publike, asistentët teknikë dhe punonjësit administrativë. Nën ofruesit e shërbimeve publike në kujdesin shëndetësor, të cilët, sipas librit të kodit MISA, kanë kodin ZDR, janë punonjësit e kujdesit shëndetësor dhe bashkëpunëtorët e kujdesit shëndetësor. Pozicioni i punës bashkëpunëtor i kujdesit shëndetësor me specializim, ka kodin ZDR 03 01 D01 001 dhe është nën numrin serial 2428 në librin e kodeve dhe konsiderohet si një ofrues i shërbimeve publike në kujdesin shëndetësor. Në rast se një person që është në këtë pozicion pune është pjesë e ekipit të veprimit, a janë kostot për angazhimin e tij/saj kosto të pranueshme?

      Sipas seksionit 2.3. Pranueshmëria e kostove: kostot që mund të përfshihen nga Udhëzimet për aplikantët nën Kostot e pa pranueshme është renditur “Nderim për aktivistët dhe kompensimi për stafin e administratës publike”. Kështu, nëse personi është tashmë i punësuar dhe paguhet drejtpërdrejt nga buxhetet e qeverisë qendrore, rajonale ose vendore, atëherë ata nuk mund të paguhen si ekspertë të projektit ose anëtarë të ekipit të projektit.

      11. Në zbatimin e projektit të planifikuar, ne parashikojmë blerjen e një printeri Braille (një printer Braille për personat e verbër), por vetë printeri kushton rreth 4200 euro plus kostot për transportin, doganat, TVSH dhe shërbimet e përcjelljes. A mund të kualifikohet e gjithë kjo kosto nën këtë thirrje për mbështetje në natyrë?

      Sipas seksionit 2.3. Pranueshmëria e kostove: kostot që mund të përfshihen në Udhëzimet për aplikantët “Prokurimi i pajisjeve të vogla, të cilat duhet të jenë të lidhura drejtpërdrejt me aktivitetin e veprimit dhe të justifikuara. Prokurimi është i kufizuar në 15% të kostos totale të buxhetit të veprimit. Lloji i kategorisë së pajisjeve mund të jetë për administrimin e veprimit (laptop, printer, projektor), por gjithashtu mund të jetë një lloj tjetër i pajisjeve për natyrën specifike të aktiviteteve të veprimit. Pas zbatimit të plotë të veprimit, pronësia e pajisjes do t’i transferohet OSHC-së që ka zbatuar veprimin.”

      12. A mund të aplikojnë në thirrje aleancat/rrjetet e OSHC-ve të regjistruara në përputhje me Ligjin për Shoqatat dhe Fondacionet?

      Sipas Seksionit 2.1. Përshtatshmëria e aplikantëve të Udhëzimeve për aplikantët kriteret për përshtatshmërinë e aplikantëve janë:

      13. A janë tarifat bankare shpenzime të pranueshme nëse lidhen drejtpërdrejt me shpenzimet e veprimit?

      PO, nëse ka. Ky mund të jetë vetëm rasti i pagesave të bëra ndaj organizatës për kompensimin e ekipit të veprimit dhe shpenzimeve të komunikimit.

      14. A mund të buxhetohet dhe kërkohet më shumë se një ekspert nëse janë të justifikuar mirë?

      Sipas seksionit 2.3. Pranueshmëria e kostove: kostot që mund të përfshihen në Udhëzimet për aplikantët, shpenzimet e pranueshme janë kostot për maksimum një ekspert tematik (me përjashtim të çështjeve ligjore).

      15. A i rrit shanset për të marrë mbështetje CRM në natyrë të kesh partner në aplikacion?

      Sipas kësaj thirrjeje për mbështetje në natyrë, nuk është e detyrueshme të kesh një partner. Të kesh ose jo një partner nuk vlerësohet nga vlerësuesit.

      16. Cila është procedura e zbatimit për këtë mbështetje në natyrë?

      Procedura e zbatimit shpjegohet në Udhëzimet e Zbatimit në dispozicion në faqen e internetit www.eu4cr.mk

      17. A duhet të regjistrohet mbështetja në natyrë për përjashtimin nga TVSH-ja?

      JO, kjo mbështetje në natyrë nuk duhet të regjistrohet për përjashtim nga TVSH-ja pasi të gjitha pagesat do të kryhen drejtpërdrejt nga ekipi CRM.

      18. Në rast se grupi i ofruesve të shërbimeve të paraqitur nga ekipi CRM nuk ofron shërbimet e nevojshme, cila është procedura? Çfarë ndodh nëse grupi i ofruesve të shërbimeve nuk ka mbulim lokal të shërbimeve?

      Organizata mbledh tre oferta ose bën hulumtimin e tregut dhe dërgon dokumentacionin e plotë tek ekipi CRM për miratimin e furnizuesit të propozuar.

      19. Kur pritet data e fillimit të zbatimit të veprimit? Duke pasur parasysh se në aplikim duhet të deklarohet numri i muajve për zbatimin e veprimit, cila është kohëzgjatja maksimale e veprimeve në numër muajsh?

      Pritet që veprimet e miratuara të fillojnë me zbatimin në janar 2023, pra kohëzgjatja maksimale e veprimit të propozuar është tetë muaj.

      20. Duke pasur parasysh se organizatat mund të jenë të vogla dhe pa asnjë buxhet, a është e mundur që pagesat paraprake t’u bëhen organizatave për mbulimin e kostove të ekipit të veprimit?

      Nuk janë planifikuar pagesa paradhënie. Autoriteti kontraktor do të transferojë shumën e nevojshme për të mbuluar shpenzimet e personelit në baza mujore në përputhje me një faturë që pasqyron kostot e personelit për muajin e kaluar.

       

      Ju mund të përdorni help desk-un me telefon, me e-mail ose me takime ballë për ballë. Ju lutemi mos harroni të caktoni një takim me e-mail ose telefon nëse keni nevojë për një takim ballë për ballë.

      E-mail: crm-helpdesk@eu4cr.mk

      Numri i telefonit: + 389 (0) 76 202 739

      Pyetjet për ekipin CRM – Help Desk zakonisht përgjigjen brenda një dite pune dhe brenda tre ditëve të punës më së voni.

      Përpara se të konsultoheni me Ekipin e CRM – Help Desk, ju rekomandojmë që të rishikoni seksionin e FAQ-ve, Udhëzuesin e Zbatimit, si dhe udhëzues të tjerë përkatës, materiale të dukshmërisë dhe informacionet në faqen tonë të internetit.